ponedeljek, 8. maj 2017

Makaroni s porom


"Kaj bi danes jedli?"
"Makarone s porom!!!!".

Ta pogovor je pri nas stalnica.
Fantje obožujejo makarone s porom in pika.
In ne samo to, čisto sami jih znajo že pripraviti.

To je star recept s škatlice od Knorr kocke, ki ga že dolgo delamo brez le-te.

Gre pa tako.


Če ga jih skuhajo fanjte:

Vrečka makaronov.. se skuha v kropu. Kakopak

Na olju iz tun prepražijo na kolobarje narezane tri srednje velike pore.
Ko por postekleni, dodajo tri konzerve tun, tri trikotne sirčke (v škatli jih sicer zmanjka šest).
In malo mleka.

Ko so makaroni kuhanji, jih odcedijo in prinesejo vse skupaj na mizo.

Če jih kuham jaz:

Vse enako, le da skuham malce manj kot vrečko makaronov.
Dodam dva velika pora.
Dve konzervi tun.
Dva trikotna sirčka (zmanjkako v škatli trije).
In malo mleka.

Ko so makaroni kuhani al dente, jih odcedim, zmešam vse skupaj in odnesem na mizo.

Če kuha David:

Vse enako, le da skuha vrečko makaronov.
Doda en por.
Olje iz tun zlije stran in popeče por na ekstra deviškem olivnem olju.
Doda eno konzervo tun.
En trikotni sirček.
In malo mleka. 

Ampak slano, slano je pa perfektno. Ko kuha David. ;)










4 komentarji:

  1. Mmm, okusno. Pa kako je tvoj poba iznajdljiv! Jaz si bom tudi nadela špegle za plavanje. Prvič, ko bom spet rezala čebulo. Skoraj vsak dan. Jih bom kar k 'šefljam' obesila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he.. dobra ideja Irena.
      Čeprav mislim da za če hočeš tapravo zaščito, rabiš une ta potapljaške. Sicer ti nos še vedno fajn spuca. :D

      Izbriši
  2. Hehehe, in kako jih skuha mami? :)

    Ko se reže čebulo, moraš imeti v ustih vodo (saj veš, narediš šluk in ne pogoltneš, ampak držiš vodo v ustih). Pa se ti učki pol manj solzijo. Ko sem slišala za ta štos, sem se smejala. Ma potem res enkrat probala...in res, učki so se mi pol manj solzili. Seveda priporočam imeti vodo v ustih tudi ko se čebula/por praži... Če ne se solze še vedno ulijejo. :) Probajta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mami je tista ta vmesna varijanta. Al misliš na mojo mamo? Ker ona takih ne kuha.

      Jaz imam sicer rako zamasene sinuse, da bi žihr vsak dan eno kilo cebule zrezala, da bi mi jih vsaj malo spucalo.
      Sem pa poskusila podobno varianto s kruhom.
      Menda ga moraš žvečiti medtem ko režeš čebulo. Buo.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.