torek, 18. april 2017

Bowling

Bowling običajno nikoli ni bil moj najljubši šport.

Seveda predvsem zato, ker mi ciljanje na daljavo ne gre prav dobro od rok. Za povrhu me ponavadi vmes še enkrat v hrbtu štihne ali si pa kako mišico nategnem.

Tokrat pa smo se na bowling prvič odpravili družinsko, v Postojno. Tam nas je prijazno splejel prijaznega gospod, ki nam je na začetku lepo razložil pravila in nam dal nekaj napotkov za boljšo igro.
Kot najblj pridna učenka, sem pravila takoj ponotranjila in skoraj, skoraj zmagala. V prvi igri me je namreč premagal za ubogo eno točko, v drugi pa sva bila celo izenačena. Poglejte fotko. Tisti A z več točkami sem jaz. :)


Imeli smo se res super, fantje so uživali, midva sva uživala ob opazovanju njihovega veselja, zvijanja in "happy dence-ov" ko so krogle, bolj ali manj, uspešno zadevale keglje.

Rene je s svojo pojavo pritegnil še igralca na sosednji progi, ki ga je takoj posvojil za svoj "talisman" in brez njegove "petke" ni vrgel krogle. Na koncu mu je bil za vso predano srečo tako hvaležen, da mu je podaril celo bon s katerim smo potem plačali vso popito pijačo.

Res prijeten večer. Še pridemo. :)





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.