četrtek, 3. november 2016

Gradnja hiše: Tampon

Kar se tiče objav glede gradnje hiše, smo še vedno v septembru.
Tako da ne glejte čudno, kako to, da smo še vsi v kratkih rokavih.
Temeljni del sicer še vedno ni zaključen, čeprav smo planirali, da bo v začetku oktobra že konec dela za letos, ampak veliko pa tudi ne manjka več. 

Zadnje tedne si preprosto ne vzamem časa, da bi se vsedla in napisala kaj novega,
kar je škoda, ker vmes že malce pozabim, kaj se je dogajalo.

Na spodnjih fotografijah smo se počasi vrnili na točko nič, nad tistih -40 cm, kjer smo bili pregloboko. Torej tampon znotraj betonskega okvirja, trdno prevaljano, skopane luknje za razne odvode in pripravljeno za 10 cm podložnega betona.

Tudi tokrat s(m)o lahko pomagali (nečistzaressamjeblopazanimivo).
Jaz sem bila ob tem skupnem valjanju precej živčna, ampak sem se ugriznila v jezik, ker sem baje že tako preveč panična.















Tudi naši fantje znajo kaj izumiti, če dobijo priložnost. :)




Tele presnete hruške pa vedno lovimo in običajno jih glih za glih zamudimo. Tokrat sem jo ulovila ampak sama. Fantje so bili še v šoli. :(

4 komentarji:

  1. Vau, hruuuška, valjar...naš je bil navdušen nad vašim gradbiščem! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj te hruške so res zakon. :)
      V petek sta prišle dve, že ponoči. Uuuu to je bil šele žur.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.