nedelja, 10. julij 2016

Najboljša in najokusnejša osvežitev za vroče dni

Tale recept je nastal iz gole nuje pred le nekaj trenutki in je pofotkan le ha hitro s telefonom. Za silo bo.
Ker sila je bila. Ko smo dopoldne odhajali od doma smo pozabili zapreti okna in zdajle imamo peklenskih 27 v stanovanju. Ko sem samo stala sredi kuhinje mi je teklo od glave in nujno sem potrebovala osvežitev. In sem jo našla. In je bila čudovita.

Zdaj pa čutim močno nujo, da ga delim z vami takoj, dokler je še ledeno mrzel, zunaj pa še peklensko vroče. Ker tale pijača je naravnost idealna za takšne dni. Odleže takoj.  :)

Potrebujete:
Pol limone narezane na rezine
Skodelico zamrznjenih malin
10 lističev sveže poprove mete
nekaj kosov ledu.

Vse skupaj naložite v vrček za vodo,
zalijte z mrzlo vodo do vrha in dobro premešajte.
Precedite v kozarec.

Če ste na dopustu in zraven ni otrok, lahko v tole pijačo mirno dodate še kako šilce ali dva gina ali tekile. Mogoče ne bo boljša, bo pa večer bolj zabaven. ;)

Na mnoge poletne večere s hladno pijačo v roki.
Čin čin..

Ko je vrček prazen, ga lahko vodo mirno še enkrat dotočite, mogoče celo dvakrat. Odvisno od tega kako zavzeto boste mešali. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.